godkväll

Ikväll blev det som sagt att fara på tivolit, Hade inte tänkt att åka något, men det blev en del! haha, fyfan vad kul det var, när kommer nästa?;) haha.

Efter det så träffade jag tobias och modig en snabbis, tobbe far till sin stuga imorgon :( kan inte följa för jag jobbar.. trist. brukar alltid fira midsommar där. Menmen, nothing i can do =p Sen for vi iallafall ut med sara och snurrade en sväng, träffade lite folk och socialade! Kvällen avslutades med en french på statiol!

Så nu sitter jag här hemma, ska snart tvätta bort sminket och göra mig klar för natten. Kanske ska ut en sväng och säga hejdå till tobias, annars blir det att sussa!

Det blir inge klubbviken imorgon iallafall, kändes lite ovärt när det kostar cirka 200spänn att ta sig dit och hem, vi ska ändå dit med mamma och pappa på lördag och då åker vi med våran båt =) Så imorgon ska jag och issa följa med mamma & pappa och äta middag osv på björx, blir att spela spel och dricka gott! Blir nog kul! :)



köpte dom här två idag, blir nog att ha den "blåa" på dagen och kanske den rosa på kvällen, fårse! men kände för att ha en sommarklänning för en gångs skull! :)

Hörs imorgon, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu