feeling like the first time

godkväll :)

Tog en powernap efter att jag hade pluggat. Det var en riktigt skönt sådan! Sen väckte mamma mig, jag gick och tog en dusch och sedan vandrade jag över till konsum och köpte lite godis och hyrde en film, det fick bli en skräckis! Tycker att vi har sett alldeles för många komedier nu, har typ sett alla. För jag är en liten fegis som inte vågar se skräckisar.. men nu jävlar! verklighets baserad var den också, får se om jag lyckas somna sen, haha!

tobbe kommer och hämtar mig på en stund, han skulle bara fiska klart :) så jag ska ta och blåsa håret och ta på mig nå sköna kläder :) Jag skriver mer imorgon. Det här blir nog mitt sista inlägg!

lite fler bilder från i helgen kan jag väl bjuda på innan jag går.
 


jag & sara!

igen :)

issa,sara & jag. Hemma hos saraN :)

jag & sara på olivers!

sofia & jag :)
annas skolavslutning!

sweet dreams <3


Kommentarer
Postat av: Amundemine

Excellent site.

2012-06-21 @ 07:04:41
URL: http://amundemine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu