tisdag

Igår var jag med frida & issa =) var ute och cyklade runt i stan en sväng, och sedan satt vi nere i norra hamn och pratade och tog det lungt. Sedan drog vi till mig och såg film, och lite chips och dipp till det! =) frida drog där vid elva, så jag och issa forsatte se filmen och masserade även varann, =p heheeeeeeeeee

Har slutat jobbet för en timma sedan, har precis duschat och ska börja göra mig klar =) Sedan ska jag till tobbe, får se vad vi hittar på ;b hemmakväll eller om vi drar ut, dont know.

hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu