söndag

jag har haft en mycket trevlig helg =)

i torsdags firade vi sara som fyllde 20år! Vi var hemma hos mig och drack och hade det trevligt :) blev en lång natt och att jobba dagen efter var väl rätt tungt, men jag klarade det =) haha..

fredagen blev det fest igen, då var jag med sara,johan,issa,gralle,kim och nicklas! mycket trevlig kväll, hamnade en sväng på TC också, :)

lördagen var seg iallafall, jobbade på dagen och på kvällen tog jag det mycket lungt.
och idag har jag också jobbat, sitter hemma nu med tobias, men nu ska vi fara iväg på nå ärenden! bloggar sen, är rätt stressad, kanske märks? haha.. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu