nightyyyyyyy

dålig på att blogga känner jag,

men så är det när det är summmmer!
idag har jag jobbat mellan 14 - 19! tokigt med folk, men då gick tiden fort. Och det är ju ett plus!
när jag kom hem, eller ja, till tobias, då tog jag en dusch och han gjorde middag, så vi käkade och sedan har vi tvättat hans bil, =p for ut och snurrade en sväng, for hem till mig så jag fick hämta mig nå clothes och nu är vi hemma, =p sitter och smuttar på en öl men ska snart gå och sova, jobb imorgon 08.00 - 14.00! Måste jobba som ett as nu så man har mycket pengar i utlandet ;>

hörs imorgon sötisar
gnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu