måndag

Har inte orkat blogga nå i helgen, men har haft roligt =) blev boden båda dagarna, först med sara & issa på fredagen, och på lördagen for jag dit med sara tobbe & pekka :)

idag har jobbat, Norrmännen börjar storma in nu på leos, snart pratar man väl norska själv? haha.. börjar förstå vad dom säger nu, heheeeeeeeeeeeeeeeeee

okej, jag är sjukt trött, sovit från sex till nio, från nio till elva.. och jag känner att jag ändå kommer att kunna sova inatt? Fan vad skönt det ska bli, mindre kul att jag ska sova utan min älskling inatt, men han ska upp klockan fem och jag är ledig, så.. nejtack! Men imorgon blir det nog :)

Nu ringde t, så nu ska jag sociala med honom en stund :)
hörs imorgon, pussar!


i love you! v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu