måndag

ny vecka igen då! jag älskar att veckorna går fort ;) 20 dagar kvar nu!!!

idag mår jag faktiskt inte illa : ) är bara lite seg i kroppen och har lite huvudvärk. Men imorgon är jag ledig, och på ons & tors blir det jobb. Det suger! Det ska ju vara bra väder då. menmen, what to do, =p

cyklade hem från tobbe vid tolv tiden, for hem och gjorde mig klar och sedan cyklade jag till polisstationen och hämtade mitt pass, och sedan for jag förbi ela och socialade lite :)

När jag kom hem tog jag det lungt ett litet tag och sedan for jag med mamma på willys och handla. Det fick bli tacos till middag och det smakade super!!! min favoriträtt! ;p

nu ska jag smälta maten en stund och sedan blir det antnäs, ska dit med Tobias & sara och spela bilbingo, Det är riktigt kul ;)  hehe


bild från i helgen, dock lite suddig!
Jag & issa :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu