söndag

söndag igen!

har inte varit så bra på att uppdatera i helgen. Har bara inte haft orken =p Men jag har iallafall haft det supertrevligt både fredag och lördag! Så ikväll ska jag bara ta det lungt =) har lite godis och cola så ska slå på någon bra film & tjocka mig :) Har för det mesta bara suttit inne idag, bara varit på ica en sväng, och sen hos tobbe i typ en timma, men det är skönt att vara hemma och ta det lungt ibland :) Nåja, känns iallafall sjukt skönt att jag kan umgås med tobbe nu. Utan att bråka och skit, great!

bilder från i helg finns på fb!
Nu ska jag gå ner och se om mina päron ser nå bra på tv!
puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu