Onsdag

hejsan! :) Kom hem från stan för en liten stund sen.. har varit där med min mamma & lillasyster! Mamma skulle shoppa nå clothes till på lördag då hon ska partajja, och min lillasyster gjorde hål i örat, i den dära lilla saken! haha.. Själv köpte jag bara en glittrig kofta på vila =b sen blev vi hungriga, och klockan var typ sex, så det fick bli mat från frasse's (y) gott var det.

Och nu ikväll så blir det typ att umgås i think? Kanske fara ut en sväng senare å glida. Eller något sånt :D men nu först blir det att plocka ihop i mitt rum :) bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu