måndag

tjaaa på er,

vaknade typ halv fem idag.. haha! ;> men somnade typ fem igår natt.. så det var inte så konstigt ;b men det var värt att vara uppe! hehe,

Ikväll har jag bara varit hemma, käkat popcorn & sett film :b Och sen kom Simon,Christian,Maya,Tobbe och Ante förbi :) Dom ville ha kaffe så de bjöd jag dem på :) fattar inte hur man kan dricka kaffe. Så jävla vidrigt.. haha. Men iaf, dom for iallafall hem för ngn timma sedan. Så nu ska jag lägga mig i sängen en stund, se tv åsådär;>

imorgon blir det skola en stund, ska ändå på möte kl2 i stan. så, lika att dra till skolan dåå,
hörshej!


always!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu