Lördag

hej!

Jobbat från 12 till 17 idag =p gick bra. Var lite trött men när jag väl vaknade till så rusade dagen iväg :p så det kändes skönt! Mamma & sara kom förbi och käkade innan jag sluta, Så åkte hem med dom sen :) När jag kom hem gjorde mig klar åså, sen for jag & ela till bergnäset, =p var på ferre hos jennifer.. men jag dissade festen och for hem =) Är så jävla trött alltså! Så det blir att sussa snart skulle jag tro :) Ska först sociala lite! Men vi hörs imorgon eller nått =) ska bli bättre på att uppdatera. Jag lovar =) pussar!


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag än så länge?

2010-01-17 @ 12:11:17
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu