godnatt

hellu :)

kom just home! har först varit hos maya med simon,maya och christian! Jag fick uppdraget att pierca simon öron! haha, fyfan vad han skrek! Men det var hans val;P hahah. Sen for vi ut en sväng =p Sen hoppade vi över till jockes bil & då bestämde vi oss för att åka till han och fika.. så det gjorde vi :) det var trevligt.. fast jag käkade typ upp alla hans cookies, haha, kakmonster som jag är =) hihi. sen for jag ut å jaaaaaaa, nu är jag hemma:)

Ska ta och lägga mig i sängen strax =)
och sedan sussa!

Imorgon blir det nog stan med min mor skulle jag tro :-)
Skriver någon rad sen när jag vaknar.
Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Leifalise

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-05-10 @ 14:27:44
URL: http://leifalise.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu