when you smile, the whole world stops and stares for awhile

Blev att fara ut med issa :-) For först till kvantum och köpte lite stuffs. Och sedan styrde vi mot donken där issas boyfriend och några till befann sig. Blev inte ute så länge :)

Ela kom förbi och tog en rök. Och efter ett tag kom även alexander förbi =) <3

Nu ligger jag i sängen, ska slå igång någon film och hoppas på att bli trött. Mitt mål är att somna innan klockan ett. Får hoppas det går vägen.. för jag behöver verkligen somna i tid någon gång. Speciellt när jag jobbar.. stressen på leos är inget att leka med dessa jullovsdagar.. men cash is king ;) Så det är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut =p

Justja, Skickade till 118800 igår och frågade vem jag var. Var ganska kul..
detta fick jag som svar:

Anna Madelene nyberg är kanske världens vackraste tjej. Hon är tjejen som får gifta män att vilja begå otrohetsbrott, Tjejer att bli gröna av avund och tonårskillar att slita sig i håret. Såfort hon går på stan får hon ett antal blickar kastade mot sig, med tanke på hennes perfekta kropp, glittrande ögon, fylliga läppar och perfekta hår så är detta ingen slump. Att hon har en fantastisk personlighet och är riktigt skön
är bara en bonus. Mvh/118800
hahah, yeah right ;)

Film var det ja, godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu