vill resa typ NU!

anna drar till thailand imorgon och stannar där i två fucking veckor. Tror ni jag är nå avis eller?! Jävla unge... aja, kommer sakna henne som en tok iaf. Kommer bli tomt här hemma.

kunde inte hålla fingrarna i styr så jag har suttit och klickat runt och kollat in massa hotell i turkiet. Så grymt roligt att gå ut på alla ställen där, så som the doors, robin hood osv. Och varmt är det som fan.. Men sååå nice. Så det blir lätt att dra dit en gång i maj och en gång i augusti. Följer nog med issa,olivia och gänget dit som ska på studentresa i maj .. jag tar dock inte studenten eftersom jag hoppat av skolan. Men lätt att jag följer iallafall. Och även fast jag är sjukt flygrädd så är det värt att vara rädd i några timmar. GE MIG SOMMAR NU!

blir fan deprimerad..

Men nu ska jag skjutsa anna till hertsön. Hörs inatt eller nåttttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu