ung och bortskämd

Missade avsnittet tidigare. Så har just sett klart :-) Helt klart att Daniel var den värdiga vinnaren av dom tre som var kvar. Även fast jag höll på tim-joel som tyvärr åkte ut igår.

Ikväll blev det att umgås med sötis. Han kom hit, vi pratade ut om lite saker som hänt så nu känns det riktigt bra. Issa kom även förbi en sväng, vi följde med henne på kvantum där vi köpte lite gott och for sedan hem till mig igen.. Hon for efter ett tag så vi la oss i sängen och såg film :) mycket bra var den. Minns inte vad den hette, men det var någon som gick på tv,n iaf.

Nu hade jag tänkt dra hem någon bra rulle, lägga mig i sängen och se :-) Blir nog någon komedi. Är på bra humör så det blir perfekt.

Imorgon måste jag verkligen på banken så jag får tillbaka mina cash.
Sen får jag helt enkelt se vad som dyker upp :-)

Kanske uppdaterar sen om jag inte kan sova ^^ annars får ni sova så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu