the day after tomorrow

Blev att se the day after tomorrow med min familj ikväll. Vi kurade ihop oss allesammans i soffan och åt lite glass och myste på.

Mår typ sämre nu.. fryser jättemycket, ska snart lägga mig i sängen och försöka sova. Imorgon har jag massvis med saker att ta itu med. Egentligen borde jag inte.. men rummet ser återigen ut som ett bombnedslag, garderoben också.. så det måste städas, och jag måste även tvätta. Men tror att mamma skulle göra det. Jag pallar fan inte. Sen måste jag på banken och fixa tillbaka mina pengar. Ska fan byta bank.. bara problem med nordea hela jävla tiden. Swedbank är ett alternativ..

Ska även ranta med anna på stan. Hon far ju på tisdag.. kommer sakna henne.

sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu