' provkörning '

Ikväll blev det att fara och hämta sara från jobbet, For sedan till kvantum och handlade och sedan skjutsade jag hem henne. Jag och issa for till 37an ett tag och socialade med brudarna. Haha.. det bästa är ju gert fylkings nattkonversationer på rix'fm.. där dom pratar om bla otrohet, så var det en kille som ringde in och körde den hära " - jag tycker inte otrohet är fel, Jag menar.. det är som att köpa en bil, man vill ju provköra innan man köper den liksom. Och sedan när den blir rostig och hängig vill man skaffa något nytt" - klockren! hahaha..

Nåja, nu är jag hemma :-) Sitter och dricker cola och socialar på msn. Tänkte gå och sova snart. Försöka iallafall.. brukar inte lyckas så bra på den fronten.

Sovgott hörrni.. så hörs vi imorgon :)
pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu