hockey

Tjugo minuter innan hockeyn började ringde min lillasyster och sa att dom hade två biljetter över. Fort som tusan ringde jag issa, och hon var på :-) Så hockey fick det bli. Rätt tråkig match.. men dom vann iallafall i förlängning.. 2-1 mot AIK :) härligt! men ni måste skärpa er!!

När hockeyn slutade for jag och skjutsade hem issa och sedan släppte jag av anna på herts. Stannade på bredviken och tog en rök med tobias och sedan for jag hem :) Har just ätit tacopizza.. passar inte riktigt ihop? ^o) Men gott var det vill jag lova.. mums!

Fårse vad som händer nu.. ska nog ladda ner någon bra rulle. Kan inte somna ännu..
men vi hörs imorgon :-D Pusspåer.


provade mig på lockigt hår idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu