fredag

Godmorgon.

Kom just hem. Ska snart ta mig en dusch och börja göra mig klar lite smått. Råkade sova med sminket inatt.. inte bra. Och när jag vaknade såg jag typ ut som ett spöke.. jag har grinat som en liten bebis inatt.. har drömt att mamma dog den 24dec och att pappa dog dagen efter. Fyfan vilken hemskt dröm asså, Och jag kunde även prata med mamma när hon var död.. hon berättade hur det var när man dog osv.. Haha.. fattar inte?! Jag drömmer ALLTID om att någon dör.. förra veckan var det lillasyster som dog i turkiet när en bomb strängdes? Vet inte om ni kommer ihåg det men skrev ju det här. Jag måste ta och kolla upp vad det betyder när man drömmer sånt. Känns inte riktigt bra alltså..

Blir en spik jävla nykter helg för madelene. Kommer bli skönt. Ska även jobba lör och sön också, så det passar fint. Ikväll ska jag och issa fara förbi hertsön, kolla in lussecupen. Jag vill vara liten igen.. minns hur roligt det var =D Och efter det vet jag inte vad som händer.. kanske att man kör ikväll och drar in nå cash? Skulle inte sitta helt fel. Nåja, duschen väntar. Hörs snart... har ju dag sju att skriva om! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu