27 december

Hej :)

Blev att fara på bio igår med alexander, såg narnia i 3D. Den var väl rätt okey :) Sen var vi ute och snurrade omkring, hämtade lite folk och sånt. Och där runt tre/fyra tiden blev det en sväng på max och sedan hem till honom för att spendera natten. Vaknade sent idag med.. runt halv fyra kanske.. haha. Klev upp efter ett tag, då skjutsade han mig till stan. Så jag har varit och shoppat lite fint med mamma :b

Nu ska jag snart äta, och därefter göra mig klar. Ska fara till mikaela på örnäset och hämta mina shoes, och sedan får jag se vad som sker ;)


bikbok 149kr.


Gina tricot 199kr



Gina tricot 150kr


ur&penn 25kr styck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu