myyys

hellu =)

Fick sluta mycket tidigare idag, glad jag blev :) Redan klockan ett fick jag vara hem, :D Jag och sara bestämde oss för att tvätta hennes bil hemma hos mig, sagt å gjort! Vi rubbade och vaxade också, det blev nice! sen for vi bara ut och glassade en sväng, köpte nå cola och bara snackade skit.

Nu är jag iallafall hemma, jag ska ta mig ett varmt bad och sedan ska jag krypa ner under täcket. Jag är riktigt trött så det ska bli hur skönt som helst att sova!

tänkte bjuda på ett par bilder, men datorn vill inte samarbeta med mig. Kanske dyker upp ett par stycken lite senare :) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu