långfredag

då ska man festa hela natten lång ;) eller?!

Anders ringde klockan nio imorse, Han ville att jag skulle fara och jobba kl 11. Så jag for ut och övningskörde med pappa, och sedan for jag och jobbade =) Gick braaao. sen for jag hem och duschade osv.. sen kom vikko och skjutsade mig till sara =) Och här var redan sarak,nattis och issa =) Vi käkade middag osv.. och vi har nyss gjort oss klara så nu har vi korkat upp =) Men det blir att ta det hyffsat lungt, ska trotsallt jobba imorgon :)

SUG OCH SVÄLJ , TREVLIG HELG!

bara för att att jag råkade skriva sug istället för sup... hahaha

& ja mammsen, Jag ska ta det lungt. (a) ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

BRA!!!!

2010-04-02 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu