tisdag

For inte till skolan idag.. mår inte alls bra, och det suger!

har suttit och letat praktikplats.. ska ringa tillbaka imorgon så får jag veta. Annars har jag inte gjort så mycket. Vaknade klockan tre, har duschat och ätit middag! Vet inte vad som händer sen. Mest troligt blir det att ta det lungt och se andra avenyn. Känner mig sjukt deppig just nu.. its sucks! men det är bara att kämpa!

Nu ska jag klä på mig, blir nog mjukis! kanske tar en liten prommis sen? Hade varit skönt.
hejdå


It's your faith that makes you stronger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu