städat och klart

nu har jag städat och möblerat i flera timmar. jag borde få en applåd..  ;D
det var jobbigt kan jag lova. Speciellt när jag är så ömm i kroppen.
men det gick ändå, nu är det städat iallafall. städade garderoben också!

Ela Maya Jocke och Ante var nyss förbi åså ;) och snart slutar tobbe trorjag? Han har jobbat sedan klockan åtta imorse, och nu är klockan halv nio. Han måste ju vara helt slut stackarn! aja, när lönen kommer blir han nog happy! så när han slutar så hämtar han mig så ska jag sova där. Han börjar samtidigt som mig imorgon så jag åker nog med han till skolan!

Nu ska jag kolla lite bloggar och sånt.
hörs kanske senare (; Puss & kram ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu