ont i halsen:(

har riktigt jävla ont =(

Kom hem för en stund sen! Har varit hos ela :) Såg film åde, sen gick vi ut på en prommis i regnet! gick förbi coop där vi träffade maya,sam och kl! Sen började jag vandra hemmåt. Mår inte så bra så det var skönt att komma hem! Ska upp tidigt imorgon också ju. Nu ska jag iallafall koppla in mitt playstation på mitt rum, om jag lyckas;) så ska jag spela lite gh, kanske något annat trevligt spel också! Blir då inge singstar för min del när min hals inte alls vill vara med. Nåja, det skulle ändå låta förjävligt ;) haha! Tobbe skulle komma lite senare och sussa hära. mjooo.. äh, vi hörs kanske sen! Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu