Tisdag

hej på er

Just sitter jag bara och gör typ ingenting? bara nöter facebook & bloggar. Ska nog snart göra mig klar för att sova! Är ganska så trött. Det har varit en lång dag, men den har ändå varit rolig :) Lärde mig mycket på praktiken idag. Kändes skönt.. fast det blev lite långtråkigt ibland då det inte var så mycket folk. Men annars var det kul :) Slutade lite tidigare också, var tvungen att ta bussen in till stan runt halv fyra.. Sen gick jag till min advokat. Pratade om rättegången som ska vara nästa vecka.. Jag tror att det kommer gå bra! :) Hon var trevlig och lätt att prata med också, så det var ju ett plus :) Men ska dock begära att få ha stängda dörrar. Orkar inte med att halva luleå ska sitta och kolla när det är jag som är offret. nåja, nu blir det lite filmtittande och sen dags för säng!

Puss



haha, leo (jessika) på praktiken! Så söt så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu