tisdag

hey på er!

Praktiken idag gick bra ;b bakade bland annat chokladbollar, men vet inte om dom blev så lyckade, vågade inte smaka, får lita på dom andra som sa att dom blev goda (a) Haha, Slutade tidigare idag, klockan tre! Fick skjuts hem av anders, han som äger leos! fick även höra lite goda nyheter, Efter praktiken om jag vill, så sa han att jag skulle fundera på om jag ville komma och extra jobba & tjäna lite pengar! Absolut ska jag göra det, kan man ju inte tacka nej till precis. Funderar även på att praktisera där på lördag elr söndag.. då får jag vara ledig på måndag.. eller vilken dag jag vill vara ledig =p Ska fundera på dt. För han sa att det är roligare att vara där på helgerna, mer att göra, men det är ju bara kul, annars kan det bli långtråkigt =p nåjoo..

har nyss sett på film! Fyra födelsedagar & ett fiasko. haha, längesen man såg den alltså!
har även sett andra avenyn! Och jag måste bara säga att Roland är ju lätt min favvo!
haha, så jävla skön alltså! jajjjjaaa.. orkar inte skriva mer =) Men vi hörs ;D Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu