mums

Gick ner nyss, och kände att det luktade mat, Och jag blev mycket glad när jag såg att vi skulle äta inbakad fläskfilé och gratäng :) Min favvismat! Gud så gott det ska bli ;)

jag vill som hitta på något. Men jag har inte orken till det. Så det får nog utebli. Nåja, Satt och kikade på nyårsklänningar nyss, har hittat en som jag vill ha :) Den var grymt fin. Kan slänga upp en bild sen om jag ids =b Sen har jag även suttit och kollat på riverside :b ska nog se någon film också..

hörs senare..



      ge mig snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu