måndag

Ingen praktik idag heller..

usch.. känner mig enormt deppig just nu. Ganska jobbigt..
jag får hoppas på att det går över.. Men jag har typ miljontals tankar i mitt huvud just nu.
vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag hatar sånthär...


Jag gör inte så mycket just nu, tobbe ligger i min säng & ser tv.
jag sitter bara här och kollar runt!


Någon som vill designa min blogg?
säg till. Är less på den här och
jag orkar inte lära mig designa heller..
fattar ändå ingenting!


någon som vill kidnappa mig och ta med mig till ett varmt land?(a)
jag lovar att vara snäll! :D


Kommentarer
Postat av: sara

Byt till blogspot, skit enkelt att göra om då :)

2009-11-09 @ 19:44:40
URL: http://saraknobloch.blogspot.com
Postat av: madde

jo jag vet =p har en sån, men vet inte om jag orkar byta tillbaka :) Får se hur jag gör

2009-11-09 @ 20:52:23
URL: http://nyyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu