knas..

vilken helg alltså.. den har inte varit den bästa om jag säger så
fredagen var vi hemma hos ela först. Sen drog vi till lokalen med bubbelpool och det.
badade och hade sjukt trevligt.. tills allting spårade..

igår var jag med ela och dom, osvosvosv. Orkar inte ens skriva nå.

somnade runt sju imorse.. och vaknade för typ två timmar sen.
är så jävla trött alltså. haha.. och imorgon har jag praktik.
på dagiset här ovanför mig, skallebang?! ah, kommer nog få det!
men det ska nog gå bra =) men nu måste jag städa, hörsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu