GODNATTTTT

läs eller inte,
men jag måste bli trött, =D

(PERSONLIGHET) JAG ÄR:
Blyg: ibland ;D
Smart: haha, nja, det kan jag väl inte påstå
Långsam: njää
Stressad: typ alltid=p
Tålmodig: nej
Djup: beror på
Öppen: för vissa personer
Ärlig: ja, oftast så.
Positiv: ja :) Försöker iaf vara det
Rolig: hah, nja, inte precis min grej
Ansvarsfull: haha, nae

(VÄNSKAP) JAG HAR:
Svikit en kompis: jo, tyvärr..
Förlorat en bästa vän: ja
Sagt att jag älskar en kompis: självklart
Sovit med en killkompis: jaa
Sovit med en tjejkompis: klart :)
Pussat en av samma kön: haha ja
Slagit en kompis: mjo..
En kompis som vet allt: jo, nästan allt iaf.
Berättat hemligheter: yes

(KÄRLEK) JAG HAR:
Blivit sårad: joo
Haft stadigt förhållande: ja
Krossat någons hjärta: ja=/
Gett någon ditt hjärta: japp
"Playat": haha, mjoo
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja.
Sagt att jag älskar någon och ljugit: ja.
varit otrogen: ja.

(FAVORITER) FAVORIT:
Låt just nu: har många favoriter
Pryl: mobilen & datorn
Film: många
Bok: läser inte 
Lärare i skolan: ingen
Plats: klubbviken
Frukt: äpple

(ÖVRIGT) JAG HAR:
Sytt: ja, på slöjden ;D
Opererat mig: nej :)
Cyklat omkull: hah, jo
Sjungit i duschen: typ alltid ;D
Hoppat bungyjump: ne, aldrig. skulle inte våga
Fobi för något: trånga utrymmen, spindlar osv.
Sett någon dö: nejnej
Varit på begravning: jo
Sagt att jag hatar någon: ja,

LIVET:
Svart eller vitt: båda
Rött eller blått: blått
Skriva eller tala: tala
Vatten eller cola: helt klart cola!
Nagelbitare: najj, usch.
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: vem pratar vi om? haha
Lösgodis eller choklad: lösgodis
Frukt eller grönsaker: olika
Film eller serie: båda :)
Festa eller softa: båda
Sommar eller vinter: sommar, fast vintern är också bra!
Fredag eller lördag: fredag
Ljus eller lampa: lampa, fast ljus är mysigt
Övervikt eller undernärd: typ, normal antar jag
Kärlek eller vänskap: båda :)
Bio eller hemmakväll: hemmakväll.

HAR DU:
snattat mer än 3 ggr: nej, tror jag inte.
tagit pengar av dina föräldrar: förut kanske ;b
gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster: haha, nae
mobbat någon: njaaa
tyckt att en lärare är het: lärare och lärare, men, ja! haha
kysst någon: yees
hjälpt någon som har druckit: ja det klart

BRUKAR DU:
skolka: nej, eller det händer väl. Men försöker sköta skolan!
kolla på sexprogram, vilka: haha, nej
lyssna på samma låt 36645 ggr: kanske inte så många gånger=p
bli röd som en tomat när du blir generad: nee =p
ljuga varje dag: nejj
sminka dig mycket: ibland.
spela extra hög musik för att störa andra: haha, ja ibland:P
bli kåt av massage: haha
lyssna på hiphop: inte så mkt

VÄLJ:
dator eller tv: dator.
kompisar eller flick/pojkvän: både och!
falukorv eller grillkorv: falukorv
en kompis som är rolig men dum eller en som är snäll men tråkig: inget utav de

HUR:
bra är du i skolan på en skala 1-10: en, sexa kanske?=D
flirtar du: olika
många ggr har du färgat håret: många
dricker du te (mjölk, socker): inte mjölk.. men med socker
länge sover du på natten: olika


VEM:
av dina föräldrar gillar du mest: båda såklart
köper dina underkläder: jag själv
stör du dig mest på i din omgivning: det är några st.
tog på dig sist : mami tror jag
tyckte du synd om senast: -
fick du en kram av senast: tobias
är din idol: ingen spec.

nä förfan, nu blev jag ju astrött.
vi hörs imorgon=)
sov gott ;) Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu