tisdag

helluuu

igår kom tobbe till mig och sov :) myspys!! var rätt trött så vi somnade typ direkt vi la oss.. sen vaknade vi klockan tio.. hoppade i duschen och gjorde mig klar, sen käkade vi frulle och sedan var han snäll och skjutsade mig till skolan =) har haft modellträning idag, det gick väl bra =) rätt roligt ändå. slutade typ fyra =b for till tobbe åså, då drog vi till mammas jobb och hämtade pengar, sen for vi till kvantum för jag skulle köpa matsäck till imorgon, vi hinner inte äta i matsalen så =p början fan sju imorgon, fatta tidigt jag måste kliva upp! Sen slutar jag typ 8.. usch.. jobbigt kommer det bli! Men vi har tre föreställningar, en klockan 11, 1 och 7 =p men det kommer nog bli roligt :b

nu håller tobbe på göra nå mat, martina och henri kom nyss också =)
tänkte att ni skulle få se en bild på kläderna jag ska ha =p
skriver sen trorjag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu