fredag

tjo :) Hade ni roligt igår? det hade iallafall jag :)

åt svingod mat hemma först med dom närmsta! Sen drog vi till sarak, förfesta där åså, :b sen klämde vi ihop oss i bäckmans bil så for vi till toscana, var där ett tag =p sen for vi till jimmy, men där stannade vi inte så länge, alla drog typ hem vid tolv, så jag och tobbe for till toscana och röjde. haha.. sen tog vi taxi hem med mamma :)

Just nu är jag med tobbe,henri,bäckman,modig,sara,sandra,issa och martina. Vi är hos tobbe och tvättar bilarna osv. Så dom blir fräscha till imorgon då det är crusing ;) Kommer bli sjukt roligt alltså! Ids inte skriva mer.. bilder kommer väl när jag har ork. haha,
 
pussssssssssar

jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig tobias :) min snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu