en trött madelene

tjoooo

har haft trevligt främmande idag och fått fina presenter :) nog för att jag mest fick pengar, men det var det ända jag ville ha (Y) Så imorgon blir det att köpa nå kläder, måste hitta mig nå nya skor också.

var nyss ute en sväng med henri,martina och tobbe. For och fyllde på min mobil och sen köpte vi lite kvällsmat på max ;) Ska snabbstäda garderoben nu, sen blir det att sova! Är riktigt trött alltså :) Så vi hörs imorgon. Sweet dreams

fick bilder idag av en på gatan som tog lite kort när det brann.. eller efter dom hade släckt,







nu ville inte bloggen vara med så kan inte lägga in mer bilder,
aja, sov gott

och tobbe, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu