CRUISING

yeeeeeeeeah, party like a rockstar!

hejsan =) Igår blev det party hos emma med massa trevliga brudar =D vid tio for jag,emma,martina och sanna till krogen :p For först till anatolia, tog en öl där åså. Sedan tänkte vi gå på cleo.. men det blev istället heroes. Det var ändå rätt kul =p mina föräldrar kom även på besök dära =D hahah, fick höra av en kille hela kvällen : fan vad cool morsa! ja, lite skämdes man ju =D men det gör inte nå..

snart kommer tobbe och hämtar mig åså =d så ska vi hämta emma och sen sara å johan! :) Sen blir det då att glida hela kvällen. Men ska inte supa något med tanke på att jag låg över toastolen och spytte idag.. blä! mår fan fortfarande illa

har inte tid att skriva, ska bränna en skiva nu,
herrå

bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu