söndag

klockan är ju 03.30 .. så det är ju söndag nu =)

ikväll har jag varit med tobbe och bäckman.. dom kom och hämtade mig klockan tio =p for ut och gled en sväng, och där vid ett släppte bäckman av oss hemma hos mig.. då bestämde vi oss för att låna s80;in av mamma och pappa, vi blev så godissugna =p så vi for och köpte cola + choklad! gottgott.. sen for vi hem igen! La oss framför tv,n och zappa. nåja, dags att sova nu då? ah, tror nog det! Ska upp om cirka 5-6 timmar.. klockan nio går båten till klubbviken :) måste typ vara där lite innan också ifall det är mycket folk! Ska bli skönt att fara dit, har inte varit där nå i sommar som sagt =/ men nu jävlar, ska steka på stranden hela jävla dagen.. hoppas bara att inte smhi ljuger för mig nu :p Sen åker vi båt hem med mammsen och pappsen som redan är dära :) nä, nu sa tobbe att han skulle sova så ska krypa ner brevid han nu innan han somnar :) vi hörs sen då, pusssar & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu