onsdag

imorgon får vi sommarlov, yey! =)

sov hos tobbe inatt då, mysigt som vanligt =p sen när vi vaknade var klockan tio, tobbe skulle till vårdcentralen halv 11 så vi gjorde oss klara och for dit. Efter det for vi till min skola =p Jag gjorde klart biologin och hämtade min tavla som jag hade gjort på bilden =p så nu har jag ingenting mer som ska göras =b nu är det bara att vänta tills imorgon då vi ska äta på waldorf med klassen klockan ett, sen gå till stadsparken för att få betygen :b hoppas jag får bättre betyg nu, men det tror jag =) i vissa ämnen iaf. Sen på kvällen skulle jag och tobbe på cirkus för han hade gratisbiljetter som han hade fått av sin mamma, men det verkar vara inställt? tror då de.. får väl se imorgon =p

men nu har mamma gjort köttfärspaj, så ska gå ner och äta det nu =p sen blir det att kolla någon film innan jag drar out :) vi hörs väl sen då.. ha det bra så länge,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu