home sweet home

som ni märkte så fick min mamma äran att skriva ett inlägg åt mig. haha..

nu är jag iallafall hemma, kom hem för en liten stund sen, har nyss packat upp och sånt =) Vi har iallafall haft det väldigt mysigt, har fiskat rätt mycket för tobbe älskar ju att fiska så.. jag fick tre firrar =D Två harrar och en öring, stolt!!! haha.. vi var även till linafallet, det är så mysigt där =p

ska lägga upp bilder på pixbox åså, bland annat från : cirkusen,ängesån och skolavslutningen =) det kommer nog ikväll eller imorgon =p bilderna från skolavslutningen är på tobbes dator så =D,

skriver sen.. ska fixa lite nu.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu