tummen ner för regn

ge mig sol, NU!

blir så förbannad, den här sommaren har jävlart sugit kuk.. eller bara vädret har gjort det! det är ju nästan aldrig bra väder.. får hoppas på bättre väder efter den här veckan, för på fredag slutar jag jobba!

och på lördag, är det min och tobbes förlovningsdag! <3 att ett år kan har gått så fort? dra mig baklänges alltså.. nåja, vi har varit tillsammans i mer än tre år nu, och mer ska det bli! Puss på dig baby.

nä nu ska jag och tobbe äta, pasta carbonara blir det (; alltid lika smaskens!
hörs sen ;-*


Kommentarer
Postat av: tobbeo

Hej. tittar in=)Du får gärna besöka mig med!

2009-07-22 @ 14:07:46
Postat av: tobbe

Hej. tittar in=)Du får gärna besöka mig med!



ps: vart fel med det förra inlägget :)

2009-07-22 @ 14:08:09
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu