torsdag

hejhejhej :)

Imorse vaknade jag klockan åtta.. for på besiktning med tobbe, dock gick den inte igenom=/ men det var bara lite småfix som behöver fixas till! men satan i gatan vad trött jag var .. däckade direkt när vi kom hem igen, och sedan vaknade jag inte försän halv fyra. Då väckte tobbe mig så då tolkade tobbes lillebror hem min vespa.. För pappa skulle fixa den =p Så jag tobbe pappa har varit runt i stan och letat nipplar.. och nu har vi hittat =p Snart kommer babe hit, så då ska vi nog hitta på nå skoj =) Helt skönt väder idag.. behövde faktiskt lite mulet väder med tanke på att jag har bränt mig.. men det syns inte nåmer? haha.. så dt är ju bra!

igår kväll var jag med becka josse och maria ett tag =p först var vi hos josse och fika, fyfan vad gott det var =O hon är kung på att baka! ;b hah, sen drog vi till becka och fula oss.. sen nå timmar senare drog jag ut med tobbe issa och bäckman.. for å spelade kubb med modig sara yara och matte =p sen drog vi home..

aja, ska göra nå vettigt nå, hörs sen ;)
goi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu