söndag

igår var det lördag.. och det betyder att det var party!

orkade inte dra på någon fest eller nå, vi gled runt i stan och hade superkul! :) med yara har man aldrig en tråkig stund nej. haha.. sen skullen jag till toscana och hämta pengar av min mor.. så sparkade hon in sin lilltå i en stol ;s inte med meningen då.. och den stod åt helt fel håll kan jag lova er.. så vi skjutsade henne till akuten! den var av :( stackars mami! sen for vi och skjutsade tillbaka henne till toscana.. haha, partypinglan nr 1! yes.

haha.. sen drog vi ut och gled ännu mer, och sen bestämde vi oss för att käka på max! for dit då.. köpte mat i driven osv :) sen kom vi hem klockan fyra! men det var ruskigt roligt.

bilder kommer senare! På tisdag eller onsdag skulle jag tro.
för nu ska jag till ängesån med baby!
vi hörs om några dagar!

puss

0761310848 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu