sista veckan nu

nu är det sista veckan kvar.. och den kommer gå snabbt =)
blir typ bara måndag,tisdag,onsdag som vi ska jobba,
för på torsdag ska dom bjuda oss på mat på mon ami eller nå,
och på fredag får vi sluta 11 :) jävligt skönt..

och idag ska jag vara med tobbe <3 :) har inte varit med honom själv på tusen år typ.. nämen, vi är typ alltid ute =p så det blir nog att se film eller nå, fast de blir nog att dra ut någon sväng också =p

men iaf, var ju i ängesån i helgen :) hade det niiiiiiiice =) yara,matte,modig och becka for hem på lördagen =p men jag och tobbe stannade tills igår! Gjorde klart bilen och så, den blev fiiin =) dock hade lacken runnit lite, men vadå.. han är inte en proffslackare precis. Så det blev rätt bra =) Och på natten bastade vi, efter att ha varit igång hela helgen var det skönt att sätta sig i en varm bastu och koppla av! sedan när vi kom in till stugan så spelade vi spel och åt nå mackor, sen gick vi och la oss =) Sen på söndagen vaknade jag 2.. och då hade tobbe blivit klar med bilen=) så då åt vi lunch, packade och drog iväg :) Vi for igenom jockfall på vägen hem! Stannade och köpte cola,godis,glass och cigg! :) Sen började vi fara igen, och när vi kom till överkalix så gick vi på marknaden en sväng :) Tobbe hittade sig en keps, och jag köpte ett par byxor =) Nästan som harems byxor.. fast inte med en sån där lång gren som hänger nedanför knäna .. förlåt alla som har såå.. men tycker inte det är speciellt snyggt. haha..

nåja, nu ska jag ringa baby! Sen fara tillbaka till jobbet =)
vi hörs sen ;) Pussssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu