ooops

haha.. vi ska ju köra forden till tobbes stuga, och när vi kör ut från bredviken så lossnar avgasröret ^^ haha, så vi var tvungna att köra hem igen =p så nu håller han på att laga det =p sen blir det willys och köpa godis,en frida eller en sola tidning och snus! då klarar jag mig.. ska även se på camp rock i bilen, tog med bärbara dvd,n eller vad man nu kallar det. en sån där minidator man kan se på, äh, ni fattar! jaja, nu börjar han vara klar tror jag. Hörs på tisdag mina kära vänner.

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Micke

vilken vacker header du har!:) Vilken é din favoritkaka?

2009-07-27 @ 18:27:27
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu