måste bara nämna

att jag älskar dessa två personer nå enormt.

rebecka larsson : det är sjukt så länge vi har hållt ihop. Du finns alltid där för mig. Vad det än gäller.. du lyssnar alltid! kan inte tacka dig nog för allt du har gjort för mig. Är så glad att jag har dig.. kommer aldrig att lämna dig gumman.. jag lovar och svär. Du betyder mest för mig.. my heart <3

tobias johansson : du är absolut den underbaraste jag vet. Vi har våra motgångar ibland, men so what? det har alla.. och man måste tjaffsa i förhållanden ibland <3 Du har hjälpt mig igenom det värsta. och det är samma med dig, jag kan inte tacka dig nog för allt du har gjort för mig, ställt upp i alla lägen! Du är en otroligt bra männsika. jag älskar dig min grabb!

Så, kände bara för att skriva av mig lite. dom där två människorna förtjänar dom där orden enormt.
nu ska jag prata med min snygging tobias på msn, det var ett jävla bra tag sen vi pratade på msn kan jag då lova. Så det är lite småkul =) hihi.. sen ska jag ta och krypa ner i min underbara säng och läsa en bok som jag fick låna av rebecka. Den heter spådomsboken.. och man får lära sig allt om att spå, Sen kan man kolla upp sina linijer i handen och se vad det betyder.. tycker att det är rätt intressant faktiskt. haha.. nåja, kan inte sitta uppe allt för länge =) jobbar ju imorgon, måste ju vara pigg när jag ska måla =) haha.. så sov gott allihopa så hörs vi ju imorgon :) puss&kram



älskar dig så mycket, du är allt!
jag kommer alltid stå vid din sida.
och jag kommer aldrig att lämna dig.



som två pusselbitar,
det ska alltid vara vi.
visst babe? ;)
(gammal bild dock)


hoff, skönt att skriva av sig =)
bye

Kommentarer
Postat av: diin backl

Åååååå sötnos<3 Älskardig mest av allt och de vet du gumman! You and me forever! Du är mitt allt honey<3

2009-07-09 @ 04:02:44
URL: http://beckalarsson.blogspot.com/
Postat av: beckal

Och jaaaaa! självklart ska de ALLTID vara vi =) <3

2009-07-09 @ 04:03:54
URL: http://beckalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu