lördag

fyfan vilken jävla natt =O

har då varit med, tobbe, danne, drugge, ewe, emma, fille, och två andra =p vi gled runt i stan i långkonkaronkdojjan! hade väldigt roligt.. haha ;D Sen for vi till tuna =) Släppte av danne osv.. så plockade vi upp robin simon tobbe och nå andra och skjutsade dom in till stan.. =) Sen hämta vi danne och dom igen! Var ute och gled ett bra tag.. och senare på natten/morgonen.. blev det bråk på brass.. fyfan! det var fan inge roligt.. fick panik! speciellt när äckel jävla idioten gick på min allra bästa vän, och jag stod där och försökte få bort honom.. det var hemskt!!! hur fan kan en kille gå på en tjej sådär? jag fattar inte.. jävla idiot.. aja, det slutade iallafall att han fick åka ambulans till sjukan! Och efter det var allt lungt.. huvva! Efter nån timma for jag danne tobbe drugge och fille ut och gled igen.. men sen blev hela stan död.. vi kom hem vid klockan sex typ.. somnade dirr.. och vi vaknade för 40 min sen.. har sovit bort hela dagen.. men det var det fan värt! Bortsett från allt bråk.. så hade vi en jävligt rolig kväll :)

får se vad som händer idag =) ska iallafall hoppa i duschen nu och göra mig klar =) Sen ska jag höra med ela, becka och dom vad som har för planer för ikv! hörs sen ;) pusss



tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu