äckel jävla väder

fan vad less jag blir, det bara regnar och regnar hela tiden :( buhu..

hursomhelst.. kom hem från becka för ett tag sen, hon skjutsade hem mig i spöregnet, haha! Skulle ju egentligen sova hos tobbe, kanske far dit när han kommer hem, dom är påväg till arvidsjaur och ska hämta en bil.. så, skulle nog tro att dom kommer hem sent, så jag skippar nog att fara dit, får se =p jag kan ändra mig fort..

nu då? jaa.. hm, sara skulle nog kanske ändra min design, är otroligt less på den här. Måste lära mig att fixa det själv. Ska kolla när sara gör den sen.. så får jag lära mig =) så jag kan byta iallafall två gånger i månaden iallafall. Nåväl, inga roliga på msn heller.. tråkigt. Får väl rensa i datorn, sortera bilder och sånt, eller slå på en film? asså jag vet fan inte.. fan att det ska regna..

ja jag vet att jag inte skriver nå intressant.. så lika bra att sluta här.
kanske skriver några rader senare om jag har tråkigt.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu