torsdag

Nu är allt jobbiga i skolan för den här veckan över. Imorgon slutar klockan 12.45, och det är väldigt skönt. Och hade värsta planerna i helgen ju. Och idag frågade anders om jag kunde jobba lör & sön.. och det är ju bra om jag får jobba ibland så jag tackade ja. Det var inte nå jobbiga tider så, 11-16 båda dagarna. Så jag överlever :) men nu kan jag inte vaka =( Kommer aldrig orka jobba då. Men skitsamma, Kan ha kul iallafall ;) men det får bli nyktert. Men det ska nog funka det med. haha..

Kom hem för en stund sen, fick skjuts hem av tobbe så det var skönt =p Kanske blir att fara en sväng till piteå med han & modig. Men vet inte ännu om det blir så=p fårse. Annars ska jag bara ta det lungt hemma. Kanske öppnar matteboken och sätter mig å gör några tal. men det kommer ju såklart aldrig hända.. höhö

Nå, Nu ska jag lägga mig i sängen och se på tv. Har en sån jävla mensvärk .. det gör fan riktigt ont. Så vi hörs sen förhoppningsvis :) Puss


min lilla sötnos har nu varit borta i 3 veckor :( åwh,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu