söndag

hej på er :)
tänkte börja med att berätta om igår

for till natty där runt 5-6 tiden =p först till hennes pappa & sedan skjutsade han oss till hennes mor :) Så när vi kom dit gjorde vi oss klara och sedan kom skog och skjutsade oss till andre :) Hade väldigt trevligt =p Sen när alla skulle dra mot krogen for vi ut och åkte lång.. haha =p Och idag mår jag som jag förtjänar kan jag lova.

Nåja.. idag runt elva så for vi till piteå :) Eller vi for på storheden på innan och handla lite saker :) Men jag har haft det mycket trevligt i piteå iallafall.. Vi åt mat, spelade spel, julklappsleken och julklappsöppning :) Fick lite saker och nu längtar jag bara efter att få öppna fler :) haha. Kom iallafall nyss hem.. vi for och handlade på hemvägen åsådär, Ska ta mig något att äta sen får jag se :) lägger upp lite bilder nu från igår =)



 


lite av julklapparna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu