hallo

Hey.

Rättegången idag gick väl hyffsat bra.
Gick och la mig typ dirr när jag kom hem och har sovit för det mesta hela dagen.
Sen har jag suttit och sett hockey med mamma pappa och sara!
hmm, ja, sen har jag skrivit klart min prao dagbok också.

Tobbe skulle komma sen med ett usb minne och ta hem de å skriva ut det åt mig eftersom jag inte har någon fungerande skrivare hemma. Tror nog det blir jobb i helgen om jag är feberfri imorgon. Är fortfarande krasslig och låter som en idiot när jag pratar men jag hoppas det går över snart.

Nu blir det kvällsfika & ta en liten powernap.


I never meant to start a war
You know, I never wanna hurt you
Don't even know what we're fighting for
Why does love always feel like a battlefield


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu