fredag

Börjar känna mig lite bättre nu. Har inte haft nå feber idag :) skönt är ju det!

Ska snart ta en prommis upp till bibblo och låna en bok =p Sen ska jag hem och duscha åså. Ska även ringa anders och höra ifall jag behöver jobba imorgon eller om det inte behövs =b Hade gärna jobbat men nu när jag har varit sjuk hela veckan hade det varit bra att bli helt frisk. Men vi får väl se :) ställer upp ifall det behövs iaf.

Och jag måste städa min garderob idag, hittar seriöst ingenting .. så stökigt är det. hah, men det gör jag senare. har ingen ork att göra det nu =p Men jag hör av mig sen. Pussss


baby, det är vi mot världen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-12-04 @ 14:25:58
URL: http://mikaelalilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu